MID Inventarul multidimensional al tulburărilor disociative

Descriere MID

Multidimensional Inventory of Dissociation (MID) este un instrument de tip autoevaluare care evaluează în mod cuprinzător domeniul disocierii patologice și ajută în diagnosticarea precisă a tulburările disociative.

Instrumentul diferențiază în mod corect între următoarele tulburări care au simptome comune: stres post traumatic, stresul post traumatic sub tipul cu elemente preponderent disociative, tulburarea de identitate disociativă, alte tulburări disociative, tulburare de personalitate borderline si tulburare de conversie.

Inventarul permite evaluarea complexă a fenomenului disociativ. Aspectele evaluare sunt prezentate mai jos.

Simptome generale de disociere: probleme generale de memorie, depersonalizare, derealizare, flashback-uri posttraumatic, simptome somatoforme și transă

Intruziuni din partea unei alte identități: voci de copil, două sau mai multe părți care conversează, se ceartă sau se luptă, voci persecutorii care critică, amenință sau comandă acte autodistructive, discurs, gânduri, emoții sau acțiuni experimentate ca fiind impuse de către un alter, pierderea temporară a cunoștințelor sau abilităților dobândite anterior, senzația de dezintegrarea a sinelui, confuzie cronică.

Amnezie (Intruziuni în funcționarea executivă și a experimentarea eului): goluri de memorie, fugă disociativă, aflarea unor acțiuni din partea unor terți fără a avea o amintire a evenimentului, găsirea unor obiecte fără a ști cum a intrat în posesia lor, găsirea unor dovezi ale unor fapte recente ale altcuiva

Familia de teste MID conține:

  • MID Inventarul multidimensional al tulburărilor disociative

Teste posibil similare:

Categorie
Evaluare clinică specifică
Vârstă
3-12 ani
Administrare
2 ore
Cost testare
450 lei

Psiholog Marana Matei

Marana Matei este psihoterapeut și psiholog clinician și supervizor în psihologie clinică. A absolvit psihologia la University College London și mastere la Universitatea București și s-a specializat în calitate de coordonator nevoi educaționale speciale la Middlesex University London. Pe lângă vasta experiență de lucru cu copii și adolescenți în practica privată, a lucrat în sistemul educațional atât ca profesor, psiholog școlar și coordonator de proiecte. Mai multe detalii.

Marana Matei