Behavior Rating Inventory of Executive Function (BRIEF) capacitatea copilului pentru diverse funcții executive în mediul școlar și acasă.
Abilitățile evaluare sunt: capacitatea de inhibiție / autocontrol, autoreglare emoțională, inițierea și finalizarea sarcinilor, memorie de lucru, capacitatea de a organiza și planifica, auto-monitorizarea.
Instrumentul este utilizat în evaluarea multor tulburări medicale, psihiatrice, neurologice și de dezvoltare precum: tulburări de învățare, deficit de atenție, traumatisme cranio-cerebrale, autism, ADHD, depresie și altele.
Marana Matei este psihoterapeut și psiholog clinician și supervizor în psihologie clinică. A absolvit psihologia la University College London și mastere la Universitatea București și s-a specializat în calitate de coordonator nevoi educaționale speciale la Middlesex University London. Pe lângă vasta experiență de lucru cu copii și adolescenți în practica privată, a lucrat în sistemul educațional atât ca profesor, psiholog școlar și coordonator de proiecte. Mai multe detalii.