Access Arrangements

Descriere

Access Arrangements este o procedură prin care elevii pot beneficia de o serie de măsuri speciale de examen. Școala, în baza unei evaluării psihologice,  accesează în numele elevului aceste măsuri. Cateva exemple de măsuri speciale de examen ar fi: 25% timp extra, elevul va susține examenul într-o camera separata, primește pauze mai lungi supravegheate etc. Măsurile se stabilesc în funcție de nevoile elevului, dar și în funcție de tipul de examen.

Acest "serviciu" se adresează exclusiv elevilor care au și fac dovada unor dificultăți ce afectează capacitatea elevului de a performa într-un examen în condiții standard.

Obiectivele evaluării:

  • Obiectiv 1. A stabili prezența/absența unei dificultăți/ deficit/ diagnostic care ar putea afecta performanța elevului în examen.
  • Obiectiv 2. A identifica și nevoile elevului și a formula recomandări cu privire la nevoia de ajustarea a examenului pentru ca elevul sa performeze in condiții optime ținând cont de particularitățile sale. 

În cadrul acestei evaluări, aplicăm următoarele teste:

  1. Interviu:
  2. QI:
  3. NEPSY II:
  4. Abilități școlare:
  5. Evaluare comportamentală:

Fiecare test este ca o piesă dintr-un puzzle complex. Pentru a trage concluzii corecte (valide) despre copil datele unei test trebuie puse împreună cu alte piese de puzzle precum: informațiile din interviu, descrierea clinică a tulburărilor (semne și simptome conform cu DSM), cu rezultatele altor probe psihologice cât și date culese din multiple surse.

Evaluări similare

Vârstă
13 - 18
Nr. ședințe
7
Teste aplicate
Interviu inițial, WISC IV, NEPSY II, AAB, BASC 2, SMALSI
Raport
Complex
Plan
Da
Cost
4000

Psiholog Marana Matei

Marana Matei este psihoterapeut și psiholog clinician și supervizor în psihologie clinică. A absolvit psihologia la University College London și mastere la Universitatea București și s-a specializat în calitate de coordonator nevoi educaționale speciale la Middlesex University London. Pe lângă vasta experiență de lucru cu copii și adolescenți în practica privată, a lucrat în sistemul educațional atât ca profesor, psiholog școlar și coordonator de proiecte. Mai multe detalii.

Marana Matei